zaterdag 24 april 2010

Met de fiets op het dak naar Dronten









Vandaag naar Dronten met de fiets op de auto.
De fiets maakte rare geluiden en fietste niet goed.
Omdat we het niet zelf konden vinden en ik het niet verantwoord vond om er verder mee te fiesten zat er maar 1 ding op. Per auto naar Dronten. Ron had de dragers aangepast dus de Quest kon er zo op.
Het was erg rustig in Dronten. Ik was de enige bezoekster. Ben Wiggers kwam even later om zijn nieuwe Quest op te halen. Hij kon me goed advies geven welke verbeteringen ik aan de Strada kan laten aanbrengen die ik als het mee zit in augustus krijg.
Het euvel aan de fiets was snel gevonden en verholpen.
Na een kopje thee en een heerlijke koek die Ben had meegenomen weer huiswaarts.
Nu kan ik morgen weer met een gerust hart naar mijn werk fietsen en andere tochten maken.
De kilometers beginnen al aardig op te lopen. Dat resulteert in makkelijker harder fietsen, minder snel moe en een gezonde eetlust.

Katinka

2 opmerkingen:

  1. nou katinka kan weer rijden! wat was er loos dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gerard

    Ik laat een grotere trommelrem monteren.
    Ik laat een andere koplamp monteren en evt een inklapbare handgreep (zie Wim Schermer)

    Dag Marcel

    Bij de ophanging achter was er een bout los getrilt in de poot.
    Moet je maar weten.
    Hij rijdt weer als een zonnetje

    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen