donderdag 19 augustus 2010

Lekker 3 dagen gefietst, met veel beter weer dan voorspeld!




























































































































Ik ben nog even lekker wezen fietsen, wilde eerst eigenlijk wat langer maar dat kwam er zomaar niet van.
Nu even lekker 3 dagen gefietst, de eerste dag naar Wijk bij Duurstede en zo een groot deel van het Dauwtrappen overgedaan langs het noordhollands kanaal, in WijkbD overnacht bij een Zus van mij, het was wel weer eens gezellig zo daar het anders meestal bij verjaardagen blijft en zo spreek je elkaar eens wat persoonlijker. bijna 100km gefietst.
Dag 2 via Arkel waar ik even gezellig langs ging bij een vriendin van de TDM-club (motor), werd hier gelijk uitgenodigd voor de lunch, en na 2 uurtjes bij gebabbeld te hebben weer verder richting Leidschendam naar mijn volgende overnachtingsplaats bij Anita die in heb leren kennen via zeilen bij ZS. Weer bijna 100km gereden. Ik heb de routes via de fietsersbond site gemaakt,
de eerste met adres naar adres en de laatste 2 met LF routes daar het eerste in zuidholland nog niet klaar is, het is zo wel wat langer en omslachtiger fietsen maar het levert zo soms wel wat weer leukere stuktjes op om te fietsen ipv recht toe recht aan langs snelwegen oid.
3 dag na een lekker ontbijt en veel gezelligheid en natuurlijk een proefritje weer op huis aan.
het liep redelijk tot ik in leiden een verkeerde weg pakte en de gps dit niet aangaf even later was ik zomaar wel van de route af en zocht ik de route weer op en kwam er naar ongeveer 5km achter dat ik weer terug aan het fietsen was doordat ik een punt herkende. Na gekeerd te hebben en de gps van markering op de weg te hebben afgehaald ging het beter.
Het was weer een leuke route zie route kaartjes. Na ± 6750km mijn eerste lekke (kapote) binnenband, met de Quest, waarschijnlijk is hij in een scherpe bocht van de velg gerold en tegen de tijd dat ik het merkte was van de binnenband het ventiel gebroken en zat ergens aan de andere kant van de velg. Na de binneband gewisseld te hebben weer verder en geen problemen gehad ondanks dat de velg wel wat ruw geworden was. Na 105km weer thuis.

Ron

1 opmerking:

  1. Hee die Ron

    Zozo luxe strada zeg die van Katink.
    Ga jij komende zaterdag nog mee???
    Groetjes Mart

    BeantwoordenVerwijderen