maandag 14 december 2009

Cursus in Amsterdam en training voor de oliebollentocht



Vandaag om 7.30u vertrokken met de quest richting Amsterdam, dacht er ongeveer 1,5uur over te rijden maar dat was iets te hoopvol, onderhande bij purmerland richting het twiske een lekkere brug die bijna niet te nemen was met het bevroren oppervlak en steile hellingen, 2x omhoog en 2x omlaag. Later bij oostzaan houd het fietspad weer eens gewoon op en zoek het maar uit en dus na vragen en omrijden kwam ik bij de Hempont en toen was het nog een klein stukje naar de radarweg waar voor de verandering ook het fietspad maar meer eens opengebroken was en ik maar over het voetpad ben gegaan en om 9.30u gearriveerd met 41km op de teller.


Zo was ook de terug weg na de Hempont een bord met purmerend en daarna zoek je het maar weer uit en dus met een kleine omweg en wat geheen en weer, weer op bekend terrein en ook in een kleine 2uurtjes om 19.30u weer thuis met totaal vandaag 82km op de teller.

6 opmerkingen:

  1. komen jullie ook naar de herengracht? ik las dat arnold daar wilde verzamelen namelijk en dan naar utrecht te rijden. ik zal van de week eens kijken waar de herengracht ookal weer zit.... lang leven de tomtom,maar volgens mij is het niet superver van headcordes-beekmans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcel,

    Ik zou het zo niet weten hoe we rijden.
    Zal even een e-mail naar Arnold sturen om het te vragen.
    Gr. Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die "moeizame oversteek" bij dat viaduct gaat over het Noordhollands Kanaal heen. Behoort tot mijn nieuwe weg vanuit A'dam Zeeburg naar Purmerland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. take a look at the site here visit homepage click reference see here my company www.dolabuy.ru

    BeantwoordenVerwijderen
  5. why not try this out replica ysl bags visit this site right here click to read more get redirected here Related Site

    BeantwoordenVerwijderen
  6. redirected here u1v67m8z39 louis vuitton replica replica bags reddit replica bags hong kong go to website n3b92h5u85 replica bags prada replica bags new york replica hermes handbags e2n86e1j62 joy replica bags review

    BeantwoordenVerwijderen