vrijdag 11 december 2009

Stukje fietsen en afscheid van onze Zappa







Gisteren is plotseling onze Zappa (14 jaar) verongelukt, ik vond hem op de weg vlak nadat het gebeurd was en dus moeten onze 2 jonge kornuiten (± 1/2 jaar) nu alleen zonder hun wijze oom doen.
Ik heb hem daarom vanmiddag na eerst gewerkt te hebben, naar het crematorium in schagerbrug gebracht en vond het ook ivm het mooie weer wel lekker om dit met de fiets te doen dus gelijk maar weer eens een wat langer ritje dan naar hoorn en weer terug.
Op de terug weg even langs Yvonne gereden en zag haar fiets en een paar mensen buiten staan, dus ben ik maar even gestopt om even gedag te zeggen.
Zij had weer veel huis vlijt getoont en een aanhanger gebouwd voor asta of eventueel een 2de hond die soms mee moet en was aan het kijken of de wiel ophanging en de wielen zelf verbeterd konden worden dus maar even meedenken en ontdekt dat het niet gelijk lukte om de wielen van kinderwagen formaat te vervangen voor 20 inch wielen met de zelfde ophanging.
Hierna moest Yvonne naar haar werk en ben ik dus weer doorgefietst en ben langs HHW weer richting huis gereden en was vandaag na 90 km weer thuis.
Misschien morgen of zondag als het lekker weer is weer even fietsen.
Groetjes aan alle lezers,
Ron

4 opmerkingen:

  1. gecondoleerd:S:S

    is de groene racemonster inmiddels uit gedeukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marcel, bedankt voor je medeleven.

    De deuk heb ik er zelf uit gedrukt door het materiaal te verwarmen en er uit te drukken, de schade moet verder nog wel gemaakt worden ben nog bezig met de verzekering.
    Maar welke kleur bril had je op?
    Volgens mij is hij goudkleurig.

    Groet Ron.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o ja was even in de war :P zat net te denken dat ik de nazca uit de schuur halen moest toen ik het typte en die is groen he,

    BeantwoordenVerwijderen