donderdag 17 december 2009

Met de fiets naar het werk.

Vandaag met de fiets in de sneeuw naar het werk geweest.
Tevens had ik het gisteren gearriveerde schermpje er op.
Op de heen weg ging dit redelijk, het sneeuwde op dat moment niet en het schermpje besloeg een beetje door de warmte van mijzelf.
Op de terug weg was het iets anders, mijn fiets stond buiten in de sneeuw dus moest ik eerst wat sneeuw verwijderen en kon ik onder het sneeuwen instappen.
Eerst nog gefietst met het schermpje maar dit viel niet mee daar de sneeuw er aanblijft plakken en je er niet bij kan om dit weg te vegen, dus toen ik op mijn eerste tussenstop in de stad was het schermpje er maar afgehaald en verder gefietst met de bril op.
De 2de tussen stop was Halfords om de rain en fog clear van provision te kopen, aangezien het door ons aller testers Kees en Wim als goed werkend bevonden en geadviseerd wordt.
Het waren niet veel km maar was leuk om te ervaren die eerste 20km in de sneeuw, wel veel eerder koude voeten, hoop hier nog iets op te vinden, voor de oliebollentocht.

Groet Ron

3 opmerkingen: