dinsdag 22 december 2009

Even naar HHW en langs Keesv. Hattem en Pretige dagen aan iedereen
















Ik ben vandaag even langs Pauw recreatie in HHW gegaan voor elektrische zooltjes en de bij behorende batterijpacks, daar had ik ze namelijk zien liggen en via internet wist ik niet zeker of ze voor de kerst nog binnen zouden zijn, dan maar iets duurder maar wel hebben. Het was redelijk weer en dus maar even de fiets gepakt. De fietspaden waren goed schoon en de kant van de weg was ook goed te doen. Ik had Kees voor ik wegging nog even gebeld en gevraagd wat voor banden hij nu voerde, om deze nog te bestellen hier in het dorp, maar hij bood mij zijn reserveband aan, zodat ik morgen gelijk mijn band kan wisselen. Dus op de terug weg even een pitsstop bij Kees gehouden en na een lekker bakje koffie met nog meer lekkers en een gezellige babbel weer op weg naar huis. Ik had onderweg wel regen en mijn Botterschermpje besloeg, ondanks de anti-fog, dus nog maar weer eens even goed in smeren, maar mogelijk dat met dit weer bijna niets helpt.
De zooltjes heb ik bij Kees wel in gedaan maar de batterijen die ik mee had waren niet zo vol meer als ik dacht en ik werd er niet warm van dus. Thuis gewone batterijen er in gedaan en ik voelde de zooltjes warm worden. De batterijpacks werken op gewone AA batterijen en zijn dus gemakkelijk te vervangen. 31km gefietst.
2 foto's van Kees zijn blog geleend, daar ik zelf geen fotos had van mijzelf in de fiets.










Groet Ron

1 opmerking:

  1. Beste Ron. Banden altijd bestellen in Dronten. Die Vredestein moiree 54 is bij Velomobiel 18 euro, en zeker 25 bij de plaatselijke rijwielhandel. Ik zal er voor zorgen dat ik de meest gangbare banden op voorraad heb. De foto's mag je gebruiken. Groeten Kees.

    BeantwoordenVerwijderen