donderdag 15 oktober 2009

test en oude liefde

Vandaag mijn nieuwe plaatjes
onder de schoenen gezet.
Bij de vorige had ik te veel speling t.o.v het pedaal en dat vond ik niet prettig. De planning was om samen met Ron een rondje te gaan rijden. Mooie route in de GPS gezet maar helaas had Ron een gebroken kabel.
Omdat het euvel niet snel verholpen was ben ik er alleen op uitgetrokken. Zonder GPS.
De schoen zit vaster op het pedaal wat prettiger aan voelt. Zaterdag kijken hoe het op de langere afstand bevalt. Bij de major gelezen dat hij Jupp tegen kwam in mijn oude liefde de alleweder.
Even een foto opgezocht. Vandaag 40 km gereden.



1 opmerking:

  1. best een grappig bakkkie die aleweder,
    vind met ik spd's rijden fijner dan "normale" schonen

    groet marcel,

    BeantwoordenVerwijderen