zondag 11 oktober 2009

Test,test test




Vanmiddag was het testmiddag

Ron had een nieuwe kilometerteller met cadansmeter gemonteerd en ik had nieuwe fietsschoenen en spd sl pedalen gekocht. Ik had goed naar Wim geluisterd wat betreft de zool van de schoen Hard en het liefst van carbon en met je tenen moet je nog piano kunnen spelen. Een mooie gelegenheid om de fietsen weer van stal te halen. Verder hadden we de 1e keer een geo catch niet gevonden en wilde vandaag weer een poging wagen.

Vol verwachting gingen we op pad. Wat zitten mijn nieuwe schoenen lekker. Ik voel mijn hele
voetzolen i.p.v. alleen een klein plekje onder de bal van mijn voet. Ik was zo enthousaist dat Ron er jaloers van werd. Hij heeft ook een paar nieuwe schoenen besteld dus kan zich alvast verheugen op nog meer fietsplezier


De geo catch nu wel gevonden en via een omweg weer naar huis. Onderweg nog even wat sfeerplaatjes gemaakt en met een flinke wind in de rug waren we voor de regenbui weer binnen Ron zijn teller deed het weer en gaf 30 km aan. Wat fiets de Quest toch lekker.

Katinka en Ron






2 opmerkingen:

  1. Beste Ron en Katinka. Ook het molenvirus ergens opgelopen ? Spannende foto,s maken jullie. Tot Zaterdag. Groeten Kees.

    BeantwoordenVerwijderen